Du som kunde er ansvarlig for returen frem til den er mottatt av oss og frakt av retur må kunde betale selv. Dersom du har flere spørsmål eller ønsker hjelp kan du kontakte oss på: kineshudpleie.kontakt@gmail.com 💛
Hvis du allerede har fullført en ordre hos oss, husk å alltid skrive ditt ordrenummer og navn i mailen slik at vi kan hjelpe deg best og raskest mulig.
REKLAMASJON
Vi gjør vårt ytterste for å kvalitetssikre at alle varer og bestillinger er feilfrie ved levering. Hvis du ønsker å varsle om feil ved bestilt vare, skal du kontakte oss så snart som mulig etter at du har oppdaget feilen. Reklamasjoner som gjøres innen to måneder fra du oppdaget feilen anses alltid for å ha blitt gjort i rett tid. Ved reklamasjon vil produktet bli erstattet med tilsvarende produkt, eller gavekort på tilsvarende beløp dersom produktet er utsolgt.
Send reklamasjonen med skjema du får på Mail av oss. Kontakt vår kundeservice: Kineshudpleie.kontakt@gmail.com
Du vil da få tilsendt en returseddel som kan printes og limes på returen. Utlegg for porto refunderes ikke.
TILBAKEBETALING
Refundering for din retur skjer innen en en uke fra vi mottar varen/varene.